Friday 5 April 2013

Pengarah Pilihanraya Bayan Baru , Tan Seeng Keet baru-baru ini heboh di laman maya dengan ceritanya mempunyai hubungan intim dengan Naib Pengerusi Wanita Bayan Baru iaitu Karolin (wartawan Malaysiakini).

Gamabar yang dipaparkan jelas Tan Seeng Keet sedang mengadakan hubungan intim bersama skandalnya Karolin didalam tandas sebuah hotel di Pulau Pinang. Gambar yang diambil sendiri oleh beliau akhirnya berjaya terlepas keluar dari camera peribadinya hasil daripada gerakan halus musuhnya yang sudah meluat dengan sikapnya yang gemar bertukar-tukar perempuan.



Ini juga adalah punca mengapa Anwar Ibrahim ingin meninggalkan Permatang Pauh untuk betanding di sebuah lagi lokasi. Menurut khabar angin menyatakan bahawa Anwar akan bertanding di kawasan Ipoh Timur yang dianggapnya adalah sebuah kawasan yang selamat untuk dirinya bertanding. Menyedari bahawa gerakan halus untuk menjatuhkanya di Permatang Pauh telah pun dimulakan oleh ahli PKR sendiri.

Adakah rakyat Pulau Pinang akan mengambil keputusan untuk terus mengundi DAP dan PKR didalam PRU-13 akan datang ? Wallah Hu Alam . Pada firasat, lebih baik fikirkan dulu baik-baik sebelum keputusan untuk memilih DAP atau PKR terus mentadbir Pulau Pinang.

1 comment:

  1. Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

    ReplyDelete

Pengikut

Friends